pieprzenie i reakcje na Domeny 0.5

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 01 Nov 1995 - 19:19:18 MET

>Podpisuje sie obiema rekami. Zdaje mi sie ze to jest cos jak z Krajowa
>Rada Radiofonii - nieliczne grono decyduje o zdaniu tych "nielicznych"

widzicie, gdyby wszyscy mogli decydowac o wszystkim to bylby niezly bajzel...
wybaczcie, ale nie chcialbym miec adresu ustalonego przez pania Zosie (sprzata
u nas w czwartki i soboty) czy kogos rownie obeznanego z tematem. Jesli
hcialbys takze decydowac o nazewnictwie domen to po prostu wlacz sie do
dyskusji - jesli masz cos konstruktywnego do zaproponowania to napewno ktos
cie wyslucha. wiesz, bo szlag mnie trafia jak widze takich ludzi jak ty (wy):
sami nic nie robia a tylko krytykowac potrafia, przy okazji niszczac prace
innych. szkoda ci tych dwoch dni pracy paru adminow, a nie szkoda ci tygodni
jakie poswiecili ludzie na stworzenie tego dokumentu? i nie szkoda ci
uzytkownikow ktorzy musza marnowac takze bardzo duzo czasu niepotrzebnie w
zwiazku z calym balaganem w nazwach? i nie szkoda ci wreszcie wszystkich
adminow, ktorzy glowkuja nie mogac sie polapac w tym calym balaganie?
moim zdaniem porzadek zrobic trzeba, i zostanie on zrobiony, czy ci sie to
podoba czy nie - po prostu na szczescie kilka osob (w tym ty) nie beda
decydowac o wiekszosci! kropka - prosze sie wiec zamknac i laskawie nie
odpowiadac na ten list, najwyzej chwilke pomyslec.

>Zgodnie z prawem i logika firma ktora dolacza sie do Internetu powinna
>podpisac umowe z providerem. Wywczas zapis o rozstrzyganiu sporow np.
>przez sady cywilne zawiera sie w > > >

w tej chwili staramy sie stworzyc jakies podstawy wlasnie dla providera(ow)
aby w przyszlosci nei doszlo do sytuacji ze co provider to inny system
nazewnictwa.

>Nie wiem czy nie lepiej byloby go zostawic w ramach przestrogi dla potomnych

ja mysle, ze wasz list jest swietna przestroga dla innych - takich ludzi
wlasnie nam trzeba! niech zyje komuna! precz ze zmianami... po co robic
porzadku jak nam nic nie chce sie robic i dobrze nam teraz? wybaczcie, ale na
tym zakoncze, bo naprawde nie ma z kim rozmawiac...

karpio

ps. oczywiscie takze nie uwazam, by dokument w obecnej postaci byl idealny -
powiem wiecej, ma dosc duzo brakow.... niemniej sa szanse ze za jakis czas
bedzie wygladac naprawde niezle...

ps2. polecam uwadze ladny adresik jednego z autorow cytowanych (niezbyt
madrych zreszta) wypowiedzi: gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl... moim zdaniem bomba!
cudowne...