Re: Domeny 0.5

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 13:37:27 MET

> Date sent: Thu, 2 Nov 1995 15:10:21 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: Wojciech Myszka <myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl>
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Domeny 0.5

> W kazdym razie Maciej Kozinski zarzucil mi, ze:
[...]
> i przedstawil podstawowe trudnosci:

[...]
> ===
> Tu wlasnie proponuje BOOTP i/lub DHCP
> ===
A ja nie rozumiem po co zmiany nazw komputerow w sieci loklanej?
Jak mialem host, ktory wczesniej nazywal sie (powiedzmy) pajac.wsp.krakow.pl,
gdyby nagle ktos nakazal zmiane nazwy domeny mojej uczelni na (brrr...)
pu-cracow.edu.pl, to komputer pajac nazywalby sie teraz automatycznie
pajac.pu-cracow.edu.pl. Kto mi kaze zmieniac mu nazwe?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl