Re: Prasa.pl

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 15:30:07 MET

On 17 Oct 1995, Szymon Sokol wrote:

> To juz nas trzech tak mysli... z tym, ze "com, edu, GOV, mil, org i net".
  ---
  Ta dyskusja jest dla mnie meczaca i monotonna. Wszyscy godza sie, ze
  najlepiej by bylo przeniesc sie w strukture amerykanska...

  Juz teraz mamy w domenie pl _oprocz_ domen terytorialnych (nazwy sa rozne:
  pelne nazwy miast nowy-sacz czy starachowice na przyklad, ale i skroty
  wlocl, stalwol). Powolano tez szereg domen, ktore nie pasuja:
  computerland.pl
  gazeta.pl
  gsw.pl (????)
  malkom.pl
  nask.pl
  pol.pl
  pse.pl
  rsw.pl (czyzby duch Robotniczej Spoldzielni Wydawniczej?)
  telbank.pl
  ternet.pl
  tpcom.pl
  tpsa.pl
  usenet.pl

  Nikomu nie odpowiada byt "prasa.pl". Wszyscy (??) sa za prasa.atm.com.pl
  (jakas gazetka zakladowa firmy ATM?). Jezeli sdp zechce firmowac taka
  domene to nie bedzie sprzeciwu na sdp.org.pl, ale prasa.org.pl (ktorej nie
  firmuje nikt jest niedobra!). O co zatem chodzi?

  Ja nie wiem :-(

  Ponoc o to zeby bylo wiadomo skad kto jest. Ja jestem z wroclawia
  immt.pwr.wroc.pl infonet.wroc.pl tez licea.wroc.pl tez. nask.wroc.pl
  rowniez z Wroclawia, choc mozna by i wroc.nask.pl (tak zrobila tpsa).
  A skad jest mako.gsw.pl?

  Xsinski_at_prasa.pl (lub nawet Xsinski_at_prasa.org.pl) bedzie znacznie bardziej
  czytelne niz niz to mako.gsw.pl. Xsinski_at_prasa.atm.com.pl to dla mnie z
  adresu jednak pracownik ATM :-(

  Pozdrowienia

  Wojtek

--
Wojciech A. Myszka                         myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl
Technical University of Wroclaw, Institute of Material Science