Re: Prasa.pl

Autor: Alek Radomski (arad_at_zmit1.ippt.gov.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 14:45:54 MET

> From: Darek Wichniewicz <darekw_at_atm.com.pl>

> adresow.

> Czy nalezy to rozumiec, ze domena "prasa.com.pl" lub "prasa.net.pl",
> prowadzona przez ATM, jest akceptowana bez wiekszych zastrzezen?

Nie sadze, zeby to wynikalo z cytowanych fragmentow (ale tu niech sie
owych "trzech" wypowie).

Pisalem juz (Re: Pytanie dla wszystkich) o niektorych swych odczuciach.
Uzupelniam.

prasa.com.pl mialoby sens tylko wtedy, gdyby "prasa" bylo akceptowana~
              nazwa~ sieciowa~ firmy (com!) [przypomnijcie sobie
              RSW Ksiazka PRASA Ruch]
prasa.org.pl j.w., gdyby bylo akceptowana nazwa~ sieciowa~ np. Stowarzy-
              szenia Dziennikarzy Polskich

Zostaje prasa.net.pl, ktora oznaczalaby providera uslug sieciowych
(platnych lub sponsorowanych [chocby przez ATM]), przeznaczonych dla -
ogolnie - prasy. Mam jednak mniej wyrobione intuicje co do
domeny funkcyjnej "net"; jesli wiec nawet - na moje wyczucie -
jest to _jedyna dopuszczalna mozliwosc_, to pewny nie jestem.`
No i pozostaje kwestia wylacznosci na reklamowy pomysl...

-A.R.