Re: Prasa.pl

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 16:56:18 MET

Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl) wrote:

: Ponoc o to zeby bylo wiadomo skad kto jest. Ja jestem z wroclawia
: immt.pwr.wroc.pl infonet.wroc.pl tez licea.wroc.pl tez. nask.wroc.pl
: rowniez z Wroclawia, choc mozna by i wroc.nask.pl (tak zrobila tpsa).
: A skad jest mako.gsw.pl?

Juz raz o tym pisalem, ale pozwole sobie ponownie podkreslic absolutna
sztucznosc rozbijania "mojej" domeny na poddomeny regionalne; nie da
to nic poza klopotami wynikajacymi z koniecznosci utrzymywania DNS'u
w wielu miejscach zamiast w jednym. Z punktu widzenia reverse DNS jest
to takze glupota, bo jak mam kawalki paru roznych klas C w roznych
miejscach, to i tak podzial regionalny mozna sobie o kant kuli potluc...
Dlaczego tak naprawde kogos interesuje, gdzie jest ktory host? Co to
za roznica? Jak bedzie trzeba, to moge sam sobie wydzielic poddomeny
regionalne, albo ustawic aliasy. IMHO w przypadku firmy znacznie
wazniejsza informacja jest to, ze host jest maszyna danej firmy, niz
fakt terytorialnego przydzialu do jakiegos regionu; w koncu domeny maja
miec strukture hierarchiczna wedlug waznosci/ogolnosci, nie polozenia.

        Leszek.

| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
| My personal opinions are just mine. |
| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |