Re: Prasa.pl

Autor: Janusz Harkot (jerzyk_at_Gosat.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 18 Oct 1995 - 10:19:42 MET

> computerland.pl
> gazeta.pl
> gsw.pl (????)
> malkom.pl
> nask.pl
> pol.pl
> pse.pl
> rsw.pl (czyzby duch Robotniczej Spoldzielni Wydawniczej?)
> telbank.pl
> ternet.pl
> tpcom.pl
> tpsa.pl
> usenet.pl
ciekawi mnie gdzie w stanach by takie domeny umiescili?
99% ze w ,com' - przyklad firma microsoft o zasiegu wrecz swiatowym.

wszystkie wymienione tu firmy zarabiaja raczej niemale pieniadze,
skoro stac je na doatep do internetu.

Ciekawi mnie np. firma malkom, majaca chyba 3 oddzialy w kraju (moge sie
mylic). Ale na targach poznanskich w czasie rozmowy z 'administratorem
domeny' padlo stwierdzenie typu: "... dlugo sie nachodzilismy
i naprosilismy, ale teraz mamy domene zaraz w .pl..".

Pozostawiam to bez komentarza...

Uwazam, ze jezeli w domenie .pl bedzie wiele takich firm to
bedzie to wygladac jak zasmiecanie twardego dysku - w glownym katalogu
sa tylko pliki systemowe i katalogi, a nie wszystkie pliki.

Jestem przeciwny rejestrowaniu firm komercyjnych w .pl
(pewnie zaraz padna glosy ze TP SA i NASK to wyjatki .. :-) )

Janusz Harkot