Q: tlumaczenie slowa "host" ?

Autor: Witold Jurczyk (wjur_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 22 Dec 1994 - 10:45:53 MET

Witam.
        Czy znane jest oficjalne tlumaczenie na polski slowa "host"?

Moze jest to "komputer" (ale nasuwa mi sie watatpliwosc:
Czy jest w angielskim roznica w znaczeniu miedzy slowami "host" a
"computer" (intuicyjnie "host" jest zwykle w sieci - ale to (tylko)
intuicja).

- Witold Jurczyk

Ps. problem ten zostal mi "zadany" przez jednego z uzytkownikow i na
"pierwszy rzut oka" wydawal sie banalny, na drugi rzut postanowilem wyslac
ten list :-) .