Re: Zaproszenie z Biura Prasowego Rzadu

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Thu 22 Dec 1994 - 10:08:48 MET

>Juz mi wyjasniono, ze chodzilo o mala firme,
>ktora rozprowadza software do zarzadzania lista
>dyskusyjna.
>
>Mysle, ze nalezaloby nieco skromniej uzywac
>terminu "znana na calym swiecie firma".

Lechu, nie kompromitowal bys sie, przynajmniej na tej liscie. Jezeli
ktos nie wie kto to Eric Thomas czy co to ListServ (prawdziwy, nie
pozniejsze podrobki) to nie zasluguje na miano znawcy sieci...

Poza tym, co kogo obchodzi jak kto uzywa zwrotu 'znana na calym swiecie
firma'? Jako zwolennik komercji powinienes pierwszy wiedziec, ze jest to
zwrot nie znaczacy dokladnie nic...

Michal