Re: Q: tlumaczenie slowa "host" ?

Autor: Witold Owoc (wowoc_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Mon 26 Dec 1994 - 00:09:59 MET

Tony Porczyk <tporczyk_at_netcom.com>:
} > 'login' z sieci (host) i 'serial port' (terminal). A oczywiscie
} > ten terminal moze byc 'host-em' z innego punktu widzenia.
}
} Z ciekawosci - jesli to jest 'serial terminal' - to jak on moze byc
} "host" z innego punktu widzenia (zakladajac ze honorujemy definicje
} o ICMP)?

Z komputera, ktory uzywam gdy lacze sie z firma po drugiej stronie
ulicy przy pomocy Internetu, moj sygnal moze podrozowac przez cala
Kanade i USA. Czasem daje mi to na ftp jakies 0,5 kbajtow/s i ze
3 sekundy opoznienia w 'ping'. Jesli wiec w tej firmie jest modem
podlaczony do 'serial port' na ktoryms z komputerow, to korzystam ze
swojego modemu i (dodatkowo) lacze sie bezposrednio.
Czyli mam sesje z 'terminala' lub poprzez Internet. Moge figurowac
jednoczesnie na np. ttyp0 i ttya

Witold Owoc <wowoc_at_acs.ucalgary.ca>

#disclaimer "my.private.views"
The University of Calgary had no knowledge of nor in any
way gave its consent to the transmission of this message.