Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Wed, 11 Sep 2024 17:16:18 +0200
Wed, 11 Sep 2024 07:32:27 +0200, w <vbra0q$ib2$1@news.chmurka.net>, Ewa
<ED@comp.pl> napisał(-a):

> Z lektury tej wynikało, że byłoby to bardziej skomplikowane w HP
> niż było w Lenovo, ale o ROZKLEJANIU nic nie było. Dlatego prosiłam
> o wiadomości użytkowników na grupie. Może jednak ktoś wie.

Zawiasy w HP będą się psuły (przynajmniej w tym modelu który rozkręcałem),
ponieważ:
1. zastosowano jakąś śmieszną JEDNĄ śrubkę o średnicy 1 czy 2mm (w zawiasie
jest _cieńsza_ niż w innych miejscach)
2. plastik w palmreście to wystający cienki bolec z dziurką na śrubkę (a
powinien być znacznie grubszy, aby nie pękał).

To musi jepnąć.