Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Wed, 11 Sep 2024 17:12:59 +0200
Tue, 10 Sep 2024 20:47:49 +0200, w <vbq484$l86$1@news.chmurka.net>, Ewa
<ED@comp.pl> napisał(-a):

> Przepraszam, miało być zawiasów, nie żaluzji, oczywiście.
> Szukam także żaluzji, stąd ten błąd.

Ja. Oczywiście trzeba rozklejać matrycę. Na szczęście obyło się bez, ponieważ
ułamało się tylko mocowanie w palmreście (obudowa).
Obudowę trzeba było wymienić z klawiaturą (chyba że ktoś chce
roztapiać/rozcinać dziesiątki plastikowych bolców), a touchpada nagrzewać
suszarą, a potem przyklejać do nowej obudowy taśmą dwustronną (taką do
wykładzin) albo jakimś klejem cholera-wie-jakim.

Nie polecam.