Dnia Sat, 14 Sep 2024 07:40:02 +0200, Ewa napisał(a):
> W dniu 2024.09.13 o 22:41, Adam pisze:
> > Dnia Fri, 13 Sep 2024 17:23:42 +0200, Ewa napisał(a):
>
> >> Czy istnieje jakiś sposób żeby znaleźć listę takowych?
> >> Wśród filtrów takiej możliwości nie widzę.
> >
> > Podaj modele lub serie, to ja Ci poszukam u dystrybutorów - tam jest cała
> > masa filtrów.
>
> Dzięki. Chętnie skorzystam.
>
> >> Zakładam, że gdybym zdecydowała się na zakup takiego laptopa
> >> i odpowiedniego dodatkowego dysku, to sprzedawca by go zainstalował
> >> w laptopie. Można na to liczyć?
> >
> > Nie polecam.
> > Oni nie są dobrzy technicznie.
> > Lepiej sama to zrób.
> > Mówię serio.
>
> Wolałabym to zrobić sama, ale nie wiem czy nie stracę gwarancji.
> Gdy już dojdzie do tego etapu będę musiała pogadać.
>
W przypadku Lenovo i Della nie ma problemu.
Gwarancja działa nadal, oprócz ocywiście wymienionego sprzętu.
Poza tym w przypadku Della niektóre firmy sprzedające mają dostęp do
konfiguratora, gdzie można wybrać praktycznie wszystko - oczywiście w
ramach danego modelu.
Czyli w przypadku laptopów można wybrać rodzaj klawiatury (podświetlana /
bez podświetlenia) jej układ, ilość i rodzaj pamięci, dysk, rodzaj i
rozdzielczość monitora, typ i rodzaj zasilacza itp.
Oraz rodzaj gwarancji, począwszy od standard do 5-letniej on-site.
Podobnie jest w Lenovo.
Uwaga:
Wybrany produkt składa fabryka (producent) a nie sprzedawca. Do Polski
przyjeżdża już w docelowej konfiguracji pod konkretne zamówienie.
--
Pozdrawiam.
Adam
|