Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 17 Sep 2024 20:40:05 +0200
Dnia Tue, 17 Sep 2024 01:39:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> (...)
> BTW -- moim zdaniem laptopy są teraz bardzo słabe mechanicznie...
> (słabe wentylatory, słabe obudowy, słabe zawiasy...)
>
> To raczej laptopowopodobne desktopy...

Nie wszystkie.

Zobacz np. HP Zbook, Lenovo ThinkPad, Dell Precision.
Zawiasy niezniszczalne.

Mam znajomych z bardziej "cywilnymi" laptopami, np. Dell Latitude. I pomimo
kilku lat pracy, gdzie laptop dziennie jest co najmniej kilkanaście razy
otwierany i zamykany (i czasem wrzucany luzem do bagażnika z różnymi
częściami albo urządzeniami), to też nie widać zużycia zawiasów.

Owszem, jakieś Vostro czy Ideapad mogą mieć słabe zawiasy, ale mało kto
takie serie kupuje. A już raczej nie serwisanci, którzy "co chwilę" muszą
biegać w inne miejsce.

--
Pozdrawiam.

Adam