Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Ewa <ED@comp.pl>
Date: Sat, 14 Sep 2024 15:04:29 +0200
W dniu 2024.09.14 o 14:44, Adam pisze:
Dnia Sat, 14 Sep 2024 07:40:02 +0200, Ewa napisał(a):

W dniu 2024.09.13 o 22:41, Adam pisze:

  > Podaj modele lub serie, to ja Ci poszukam u dystrybutorów - tam jest cała
  > masa filtrów.

Dzięki. Chętnie skorzystam.

Poza tym w przypadku Della niektóre firmy sprzedające mają dostęp do
konfiguratora, gdzie można wybrać praktycznie wszystko - oczywiście w
ramach danego modelu.
Czyli w przypadku laptopów można wybrać rodzaj klawiatury (podświetlana /
bez podświetlenia) jej układ, ilość i rodzaj pamięci, dysk, rodzaj i
rozdzielczość monitora, typ i rodzaj zasilacza itp.
Oraz rodzaj gwarancji, począwszy od standard do 5-letniej on-site.
Podobnie jest w Lenovo.

Jeszcze raz dziękuję za propozycję poszukania filtrów u dystrybutorów.
Jednak byłoby mi dużo łatwiej gdybym szukając wybranych laptopów mogła
od razu zaznaczyć czy jest to konfiguracja z 2 dyskami, czy z 1 dyskiem
i możliwością dołożenia przez producenta wybranego drugiego dysku.
Jeśli znasz adres strony/stron ogólnie dostępnych, na których są takie
filtry dotyczące 2 dysków, to proszę podaj.

Pozdrawiam
Ewa