Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Ewa <ED@comp.pl>
Date: Mon, 16 Sep 2024 09:59:27 +0200
W dniu 2024.09.14 o 16:16, Ewa pisze:

> Zauważyłam, że niektóre elementy są odklejane. Czym je przykleić
> składając laptopa z powrotem? Tego na filmie nie ma.

https://allegro.pl/oferta/zestaw-narzedzi-do-naprawy-telefonow-tabletow-laptopow-otwierak-rt0100-32w1-12563525115
Dziękuję za ten link. Chyba się na to skuszę, tylko nie wiem jeszcze
czy wystarczy mi taki za 36,99 zł czy razem z takim za 45 zł.
Zastanowię się.

Jest tam co najmniej kilka podobnych zestawów, nie wiem który/które
wybrać. Na pewno nie będę niczego lutować, ale reszta chyba może być
potrzebna. Wydaje mi się powinnam kupić najbardziej uniwersalny,
czyli który?

No i sprawa tego kleju. Chyba przy składaniu z powrotem starego laptopa
(rozkładanego wg w/w filmu) byłby potrzebny. Jaki do tego celu kupić?
Nie przypominam sobie bym potrzebowała klej przy składaniu z powrotem
Lenovo.

Pozdrawiam
Ewa