Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Ewa <ED@comp.pl>
Date: Wed, 11 Sep 2024 07:32:27 +0200

Ewa, jesli chcesz zobaczyć całą procedurę, to najlepiej wstukaj pod YT
model laptopa i wymiana zawiasów, a jak nie wyjdzie nic rozsądnego po
polsku to model laptopa hinges replacement. Szukaj materiałów dłuższych,
tak min 10min. Jest kupa filmów instruktażowych pokazujących pełną
procedurę, od pierwszej śróbki obudowy po ponowne skręcenie klamota.

Nb. wrzuciłem HP hinges replacement i wychodzi DUŻO w tym samego HP
(konto obsługi HP) (krótkie filmiki, esencja). Chyba faktycznie HP ma tu
spore problemy. Dobrze, że firma ma tyle przyzwoitosci, że stara się
choć trochę rzecz ułatwić.

Dzięki.

Już to zrobiłam i napisałam, że po takiej lekturze chęć do wymiany
zawiasów mi przeszła, pomimo, że takie nowe zawiasy już mam.
Spróbuję jeszcze raz przeszukać internet i może do tego wrócę,
bo trafienie na trwałe lub nietrwałe zawiasy w nowym laptopie
to zdaje się, że będzie trochę loteria.
Z lektury tej wynikało, że byłoby to bardziej skomplikowane w HP
niż było w Lenovo, ale o ROZKLEJANIU nic nie było. Dlatego prosiłam
o wiadomości użytkowników na grupie. Może jednak ktoś wie.
Jeśli się na to zdecyduję, to muszę wybrać moment gdy laptop będzie
mi przez jakiś czas mniej potrzebny i gdy ja będę miała na to więcej
czasu. Na wszelki wypadek wtedy te najważniejsze "instrukcje"
zapisałam sobie na tablecie, bo gdy rozkręcę laptopa to już nie będę
miała dostępu do tych informacji. Z tym, że mój tablet czasami zawodzi.
Teraz muszę zostawiać laptopa w stanie otwartym, z tym że zamiast
zamykania klikam Uśpij. Potem lampka włączania cały czas miga.

Pozdrawiam
Ewa