Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Ewa <ED@comp.pl>
Date: Tue, 10 Sep 2024 12:16:26 +0200
On 2024-09-10, Ewa <ED@comp.pl> wrote:

Tego właśnie nie mam, ani w FF ani w Edge. :-(

To cos tam Ci jakoś nieźle bruździ bo u mnie pod FF jest tak:
https://imgur.com/KqIJbPI
https://imgur.com/AjRw8zs

a ja mam jeszcze kupe blockerów powłączane... ghostery, addblocker.

Bardzo dziękuję. Chcę tu jeszcze raz podziękować szopenowi (ale nick)
za przesłany obrazek.

Ja też mam kupę blockerów, ale tylko w FF. I dlatego podejrzewałam FF, niezależnie od wskazówek z banków i biura maklerskiego.
Edge jeszcze w ogóle nie konfigurowałam.

Będę nadal kombinować. Z tego co pamiętam to przed zakupem obecnego
laptopa właśnie z wyboru filtrów na stronie x-kom głównie korzystałam.
Obecny HP byłby całkiem dobry, gdyby nie te zawiasy. Podobnie jak
poprzednio, kupiłam nawet na Allegro nowe zawiasy, ale jak poczytałam
sobie jak to trzeba by zrobić, to mi przeszło.

Pozdrawiam
Ewa