Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Ewa <ED@comp.pl>
Date: Wed, 11 Sep 2024 11:07:28 +0200

A ile kosztuje taka naprawa w serwisie? Czasami nie warto się samemu
pierniczyć, nawet jesli się wie jak coś zrobić.

Myślałam o tym, ale wtedy musiałabym oddać laptopa ze wszystkim,
to znaczy z dyskami. Na dysku/dyskach mam trochę osobistych rzeczy,
przede wszystkim pocztę, która dotyczy nie tylko mnie, ale także
drugiej strony. Wolałabym tego uniknąć.
Byłoby to łatwiejsze w przypadku Lenovo, bo przynajmniej w moim
modelu, można było wyjąć dysk z zewnątrz. W przypadku HP wymagałoby
to przynajmniej wstępnego rozkręcenia. A gdy już tyle bym zrobiła ...

Pozdrawiam
Ewa