Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gniazdo M2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gniazdo M2
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 10 Feb 2024 12:29:25 GMT
in <news:uq7k50$u20$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
user RadosławF pisze tak:

> Ma nic nie wyjmować tylko przełożyć płytę ze starej obudowy do
> nowej. Odpowiednie kabelki dostarczy producent płyty.

Trybun chce przenieść płytę główną do większej starej obudowy, która
nie ma gniazd usb3 na froncie.

"Mam starego kompa z dużą obudową. Ale ta budowa ma frontowe gniazda
tylko w wersji usb2. Z racji że w tego że ten nowy komp ma obudowę
nikczemnej wielkości w której jest jak w piekarniku to czy mógłbym
przenieść bebechy do tej dużej obudowy bez straty łączy usb3 na
froncie?"

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne