Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gniazdo M2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gniazdo M2
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Fri, 9 Feb 2024 15:51:51 +0100
W dniu 09.02.2024 o 13:44, PiteR pisze:
in <news:uq4ua3$2iv7i$1@dont-email.me>
user Trybun pisze tak:

Chyba jedyna możliwość wyłączenia PEG i
aktywacji IGD to dostępność odpowiedniego sprzętu, czyli,  tu
grafiki zintegrowanej z płytą..
biosy są miłe tzn dążą do wyswietlenia obrazu nawet jak użyszkodnik żle
przełączy na PEG.

U mnie np jest AUTO PCI i wewnętrzna.

Pomimo, że mam kartę wsadzoną w PCI włączam tez zintegrowaną bo
zwiękasza moc obliczeniową.

W devices pojawiają się wtedy dwie karty NVIDIA I INTEL

Jak już pisałem, nie widziałem w biosach z którymi miałem do czynienia możliwości włączenia urządzeń fizycznie nieistniejących w tym kompie i tego się właśnie trzymam w temacie ma ta płyta zintegrowana grafikę czy nie ma. W tym biosie w sekcji zintegrowana grafika są 3 opcje - auto, disabled, i force.