Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gniazdo M2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gniazdo M2
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 09 Feb 2024 17:03:46 GMT
in <news:uq5dv5$2m0jf$1@dont-email.me>
user Trybun pisze tak:

> Tu pytanie trochę niezwiązane z tematem. Mam starego kompa z dużą
> obudową. Ale ta budowa ma frontowe gniazda  tylko w wersji usb2.

Nie masz czego żałować. Porty usb2.0 są lepsze i stabilniejsze od 3.0
Nie grzeją się w nich pendrajwy usb3.0, które w porcie 2.0 pobierają do
limitu 500mA a w porcie 3.0 pobieraja ile chcą np 900mA

Urządzenia typu karty wifi, karty bluetooth, odbiorniki klawiatur i
myszy stabilniej działają w porcie usb2.0 i nie sieją zakłóceń na
2.4GHz

Ale oczywiście z pomoca alledrogo możesz dokupić panel z gniazdami 3.0
jaki chcesz.

> Z racji że w tego że ten nowy komp ma obudowę nikczemnej wielkości w
> której jest jak w piekarniku to czy mógłbym przenieść bebechy do
> tej dużej obudowy bez straty łączy usb3 na froncie?

pewnie fizycznie nie beda pasować

> Przypominam że są to stery na stronie producenta płyty a nie
> procka. A raczej bardzo wątpliwe aby producent płyty oferował coś
> uniwersalnego, pasującego do wszystkich procesorów z grafika,
> kompatybilnych z tą płytą.

Właśnie tak jest. Sterownik zawiera wszystkie procesory możliwe do
wsadzenia w tę podstawkę. Lepiej to opisałeś niż Wikipedia :D

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne