Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poleci ktoś i3 i5 mini PC z 2xLAN w rozsądnej cenie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poleci ktoś i3 i5 mini PC z 2xLAN w rozsądnej cenie?
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Wed, 23 Aug 2023 01:35:56 +0200
Dnia Wed, 23 Aug 2023 00:20:34 +0200, Adam napisał(a):

> A czy mikrotiki naumiały się już robić NAS-y same z siebie?
> Albo przynajmniej robić za Sambę z dyskiem podpiętym przez USB?

z mikrotikiem w wersji micro :) mam doczynienie, tu chce ryszyc ruch na
100-200Bn ile Nka pozwoli i zachować przepustowość łąćza bez obciążania
CPU- kazy chyba wie, że USB liczy CPU - po co mi to jak będzie ruch po
wewnetrznej. Czasami może byc sporo, ba nawet dużo po 6x kamera do
rejestratora swoje zrobi, a gdzie ludziki ?
Po prostu nie chce by tam ciągle było 50*C