Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BCD i UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BCD i UEFI
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Mon, 15 Nov 2021 15:26:25 +0100
W dniu 15 lis 2021 o 11:34, trybun pisze:

Dla mnie jako gracza wysoka, a nawet najwyższa.

Jako graczowi radzę Ci Legacy -- gdy chcesz mieć WXP
i powrót z Legacy, gdy chcesz mieć W10...
Ktoś ambitniejszy mógłby pokusić się o coś trudniejszego...

Mieszanie WXP z EasyBCD jest niezbyt szczęśliwym pomysłem
nawet bez GPT.

Co to za gra, której nie odpalisz pod W10?
Chyba jakaś niezbyt świeża...

Nie ma czegoś takiego jak samo "Legacy"  Jest "UEFI" i "Legacy + UEF"I. Legacy + UEFI jest fabrycznie ustawione, a jak widać dla EasyBCD to niewiele pomogło.

Czyli rozumiem polecasz włożyć HDD z starego kompa z zainstalowanym XP do nowego i w UEFI wskazać ten dysk jako startowy? Na logikę powinno zadziałać..

A choćby "Alien Shooter2", czy "Obywatel Kabuto".  Tak, chodzi o stare gry których mam cały karton.