Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 02 Sep 2021 06:39:08 GMT
On 2021-09-02, Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

> Albo i bez kombinacji- mam od ośmiu lat Brothera DCP-J140W,
> sama dba o siebie, byle do prądu była podłączona (i oczywiście
> co nieco tuszu w zbiorniku było). Do dziś bez problemów na
> nieoryginalnych tuszach, druk średnio kilka stron na miesiąc.

Miałem 2 kombajny atramentówki Brothera i faktycznie. Tylko ostatnia
upodobała sobie czyszczenia w okolicach pólnocy czy nawet później.

> Oczywiście jak "sporadyczne drukowanie" oznacza "raz na pół roku
> wyjmę drukarkę z szafy", to lasera nic nie przebije.

Tego też nie próbowałem bo te parę stron na miesiąc się jednak zawsze
drukuje. Ostatecznie skończyłem z kolorową C480 Samsunga i HL2270DW
Brother jako podstawową. Syn zaś dostał na wyłączność DCP-510W Brothera.
Nie chciałem ryzykować współdzielenia laserówek przy jego przemożnej
chęci drukowania zdjęć.

--
Marcin