Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 02 Sep 2021 00:00:17 GMT
On 2021-08-31, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
> Czy Epson atramentowy dałby rady? Śmiem wątpić.
>
> Tak więc... interpretacja tego "sporadyczne drukowanie" :)

Pewnie można cudować... mi padły dwa napędy BD z powdu nieużywania
(najwyraźniej) to zacząłem trzymać płyty w napędach, tak że przy
każdorazowym starcie komputera sobie trochę zawsze pomieli.

Z drukarkami też pewnie można by pokombinować... jakiś zewnętrzny tajmer
i strona do wydruku raz na miesiąc.

Albo przechowywać kartridże w odpowiednich warunkach - tu nie
eksperymentowałem, ale to co bym zrobił, wsadziłbym kartridże (te z
głowicą) do małego, hermetycznego pojemnika, a płytkę z dyszami lekko
wysmarował gliceryną i nakrył folią spożywczą (tą super-cienką).
Praktycznie wszystkie tusze/atramenty do drukarek mają glicerynę właśnie
aby ograniczyć zasychanie.

Gorzej jak głowica niezintegrowana, to wtedy jedyne co to chyba odrobinę
nakapać gliceryną na poduszkę.

--
Marcin