Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda
From: nadir <none@hell.org>
Date: Wed, 1 Sep 2021 18:10:16 +0200
W dniu 31.08.2021 o 20:47, ToMasz pisze:

nie lubie laserów. miałem kiedyś "profeslonalnego" brothera i jak był nowy - działał idelanie. no... może wypluwał kartki zrolowane. Ale po pierwszej wymianie tonera drukarka plamiła co 8.3cm, a potem już było tylko gorzej. Sprzedałem jako uszkodzoną za grosze.

Pewnie toner nieoryginalny? Brother chyba we wszystkich urządzeniach ma rozdzielny toner i bęben. Zauważyłem, że tonery jednych producentów gryzą się z bębnami innych. Objawia się to właśnie; brudzeniem, czarnymi lub ciemnymi paskami, jaśniejszymi miejscami wydruku. Więc jak bazujemy na zamiennikach, to albo dobieramy takich samych producentów, albo wybieramy urządzenia ze zintegrowanym tonerem i bębnem, na przykład HP/Samsung.