Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 31 Aug 2021 20:47:18 +0200
Szukasz najwyraźniej jakiś wypasów. Im starsza drukarka, tym tańsze tonery: wniosek - szukaj starych.

I to wszystkim polecam. od lat. szczególnie tym, którzy powinni oszczędzać na tym co użyteczne, a nie oszczędzać na tym co przyjemne i sprawia radość. Tyle że czasami lub w pewnych przypadkach, zaczyna liczyć się święty spokój. I sądzę że dobrze zrobiłem uwalniając się od drogich tuszy, kupując nowe urządzenie z gwarancją i stosunkowo niedrogo.
ToMasz
Ps
nie lubie laserów. miałem kiedyś "profeslonalnego" brothera i jak był nowy - działał idelanie. no... może wypluwał kartki zrolowane. Ale po pierwszej wymianie tonera drukarka plamiła co 8.3cm, a potem już było tylko gorzej. Sprzedałem jako uszkodzoną za grosze.

pps
do niedawna miałem hp960, z tuszami 15, 45, lub 78. pojemność tuszu 42+81 mililitrów. bardzo polecam. powód "pozbycia się"? ten co zwykle. sporadyczne drukowanie na nieoryginalnych wkładach powoduje ich zasychanie. Następne duże wkłady o których warto myśleć przy starych drukarkach to 56 i 57. Reszta - nie warta uwagi