Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 31 Aug 2021 15:50:30 +0200
On 30/08/2021 18:59, ToMasz wrote:
Więc kup uzywany laser HP z modułem sieciowym
eksploatacji HP 3800,
o ile dobrze widzę, najtańsza na allegro 450zł ze startowymi tonerami,

https://allegro.pl/oferta/drukarka-laserowa-hp-laserjet-p3005n-q7814a-10020213580

Model HP 1600 (bardzo przyzwoity kolor z tanimi tonerami) wyszarpywałem lat temu 2-3 po 30-40zł. Zazwyczaj wymaga wyczyszczenia optyki po palaczach i drukuje jak nowy, całośc procesu poniżej godziny. To kwestia sprytu w szukaniu po olxie. Po allegro nie szukaj, choć moją HP3800 kupiłem za grosze w pełni sprawna, wiec kwestia okazji.

zestaw tonerów ponad 300zł.

Szukasz najwyraźniej jakiś wypasów. Im starsza drukarka, tym tańsze tonery: wniosek - szukaj starych.

I zastanów się, czy na pewno chcesz kolor. Uzyteczność, bez dziecka w podstawówce, znikoma. Zdjecia na laserze nie wydrukujesz by wygląda kiepsko. Nie wystarczy b/w? Niedawno kupiłem taką, sprawna, za 30zł z lokalnego olxa. Sprawna, Samsung, malutka ML-ileśtam. Nie pojęte, jak tanio można kupić bardzo dobrej jakości drukarkę laserową z drugiej ręki.