Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk SSD i podział na partycje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk SSD i podział na partycje
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 07 Aug 2021 21:54:19 +0100
in <news:s8iPI.2121511$co68.814004@usenetxs.com>
user JaceK pisze tak:

> Trafił mi się dysk SSD. Chciałbym zainstalować system operacyjny.
> Zastanawiam się czy dzielić dysk na partycje i jeśli tak, to jak?

Robiłem  kiedyś tak 50gb C, 25gb D, reszta świata E.
Potem usuwałem C.

Wsadzałem do kompa docelowego i instalowałem w81 na D, który sam
tworzył 300mb i 100mb. Potem tworzyłem znowu C i instalowałem w10

Teraz dowiedziałem się, że TrueCrypt chce małą partycję na początku to
następny dysk ją dostanie. Może wiecie jak duża ma być? 20mb wystarczy?

Wszystkie nowe dyski robię już jako GPT.

Rodzinie tworzę partycję i zabieram literę.
Kiedy popsują kompa mam tam kopię wszystkiego.

--
Piter

mało zarabia ale żyje jak hrabia