Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] opisane ustawienia uefi\bios

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] opisane ustawienia uefi\bios
From: m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sat, 7 Aug 2021 22:47:00 +0200
macie jakieś strony które opisują bardziej niszowe ustawienia biosu\uefi i ich wpływ na wydajność\stabilność?

w ostatnich latach coraz więcej widzę tam skrótowców które niewiele mi mówią bez przekopania się przez instrukcję z płyty a i wtedy nierzadko mam wątpliwości z czym się to je

np.: speed shift, rth, tvb, alpm, itd. itp.

oczywiście zawsze można nakarmić googla, ale wtedy zazwyczaj trafiam na fora na których mamy wielusetpostową dyskusję, dzielenie włosa na czworo oraz ludzi którzy nie do końca wiedzą a piszą elaboraty, a przydałoby się sensowne, kilkuzdaniowe podsumowanie z wyjaśnieniem funkcji i jej wpływu na działanie komputera