Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Fri, 16 Jul 2021 21:02:55 +0200
I masz osobny kabel ethernetowy do każdego osobnego urządzenia, wszystko spinające się centralnie w jedną gwiazdę w jakimś switchu 64-portowym? BTW mam tak (no mniej portów) w jednym mieszkaniu, gdzie ponad 20 lat temu zamiast litych drewnianych cokołów parkietu dałem listwy przyścienne kanałowe, w międzyczasie ze dwie wymiany sieci (OIDP pierwsza była na kat. 3), do dziś ani centymetra skrętki na wierzchu.
Co do Twojego meritum są routery kilkuwejściowe, kiedyś też szukałem.

-----
Mozna być też biedym i sprytnym. Położyć tanie kable 5e zamiast latać codziennie do kotłowni z kilkoma gratami. Nie jestem "normalny" jeśli chodzi o ilośc sprzętu w domu, jego zastosowania itp rzeczy.