Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dell optiplex 5050 sff wyje wiatrak

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dell optiplex 5050 sff wyje wiatrak
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 16 Jul 2021 20:56:45 +0200
Dnia Tue, 13 Jul 2021 08:00:54 +0200, PiteR napisał(a):

Macie może taki dell optiplex 5050 sff albo wyższy żeby porównać?

Jakieś mi przez ręce przeszły i ZTCW one tak mają. Jak włączasz, wiatrak
procka startuje na pełnych obrotach i zwalnia za chwilę, czasem nawet
staje. Może tak zrobiono żeby wyeliminować ewent. problem z rozruchem
wiatraczka.

Laptop Della test taki miał wiatraka, jak pozytywnie nie przejdzie nie odpala się. Musiałem naprawiać.

--
Irokez