Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Adata SU900 znika z systemu - kończy się?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Adata SU900 znika z systemu - kończy się?
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Tue, 27 Apr 2021 00:30:27 +0200
W dniu 2021-04-26 o 20:17, pioruns pisze:
Haha przegapilem czesc posta, przepraszam, moja wina! :) Zaspany to otepiony. Zignoruj moje posty :) Pozdrawiam.

Może to jednak ja będę musiał przeprosić Ciebie. Napisałem, że przejrzałem wszystko, ale nie do końca tak jest. Zafiksowałem się na szukaniu przyczyny sprzętowej tymczasem jest jeszcze coś. Gdy dysk pojawiał się i znikał w dzienniku zdarzeń "storahci" sypało takimi ostrzeżeniami:

"Wydano polecenie resetowania urządzenia \Device\RaidPort0" - źródło: storahci"

Poniżej masz zrzut jak to wyglądało:
https://imgur.com/1pUK1ZT

Pobieżna jak na razie lektura internetów sugeruje, że problem może być ze sterownikami od chipsetu. I coś w tym może być. Zmieniałem jakiś rok temu płytę główną bo poprzednia padła. Ale systemu nie instalowałem na czysto. Po prostu włożyłem nową płytę (inny producent, ale chipset ten sam) system odnalazł sobie urządzenia, nie było konfliktów, błędów to i nie ruszałem tego.

Iść w tym kierunku (instalacja sterowników od nowa) czy to raczej ślepa uliczka?

--
t0maszek