Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 16 Mar 2021 08:38:20 +0100
Dnia Tue, 16 Mar 2021 00:02:40 +0100, Kamil napisał(a):

> Co to znaczy "nie bezpośrednio"? W ogóle nie działa pod WINDOWS. To
> samodzielny bootojący program i nie zobaczysz pod nim swapa, bo to taka
> wirtualna partycja tworzona w locie przez Windows, taki wydzielony obszar na
> dysku, a nie fizyczna partycja. Ech...

Moja ty "wirtualna partycjo":
1.Nigdy nie twierdziłem że gparted działa pod windows.
2.Nie jest to samodzielnie butujący program, musi być zaopatrzony w
bootloader.
3.swapa w nim zobaczysz jeśli jest. Jeśli zamiast niego jest plik
wymiany, to rzecz jasna go nie zobaczysz. Ale w tym wątku gadam o
swapie, czyli o partycji i pod linuksem a nie windą.
--
Jacek
-I hate haters-