Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 16 Mar 2021 09:10:21 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 15 Mar 2021 23:58:31 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <604fe695$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Kamil" <mospam@tlen.pl>  :

>A widziałeś Linuksa :) Wszystkie dyski i partycje nazywają się tak samo -
>"System plików". Nawet partycja systemowa.

Widziałem u używałem(ciągle używam) wiele dystrybucji.
To nie Linux tak widzi dyski, tylko file manager, który sobie odpaliłeś,
zainstaluj inny,
który będzie ci pasował(jest tego na pęczki).