Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 16 Mar 2021 08:45:25 +0100
Dnia Tue, 16 Mar 2021 07:59:26 +0100, zhbick napisał(a):

> Otóż to. Z ciekawości chciałbym się dowiedzieć, co Eneuel rozumie pod
> pojęciem pracy biurowej. Ja podałem przykład z współczesności :-)

Zaryzykuję i odpowiem za Eneuela :) Praca biurowa to IMO taka która
wymaga jedynie Worda, Excela, programów do poczty lub programów
księgowych lub magazynowych.
Nie wymaga natomiast przeglądarki stron, programów do obróbki plików
graficznych czy dźwiękowych lub komunikatorów czy ogólnie multimediów.
--
Jacek
-I hate haters-