Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 11 Mar 2021 21:44:24 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 11 Mar 2021 21:32:43 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <fzauefi1evq5.1d0oqb6wu612i.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>To ja nie rozumiem tego: "linuksowe wersje FF są szybsze i mniej
>zasobożerne niż te same wersje pod Linuxa"
>Czym się różni "linuksowa wersja" od "tej samej wersji pod linuksa"?

Ups, zamiast Linuksa powimmo być pod Windows, mój błąd.
"linuksowe wersje FF są szybsze i mniej
zasobożerne niż te same wersje pod Windows".