Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
Date: Tue, 8 Dec 2020 21:56:31 +0100
W dniu 2020-12-08 o 14:57, Dominik Ałaszewski pisze:

Przed zakupem to zastanowić się nie tylko można ale i trzeba.
Co nie zmienia sytuacji że jeśli ktoś chce/potrzebuje nowego
to sugerowanie używki "bo mi się sprawdziła" bardzo źle
świadczy o sugerującym.

Niech każdy sobie kupuje co chce za własne pieniądze.
Ja napisałem jedynie, że przynajmniej niektórzy nabywają
komputer odpowiadający ich potrzebom (niekoniecznie nowy),
a nie "najlepszy na jaki ich stać".

Ja też nie napisałem "najlepszy na jaki ich stać".
Dyskutujesz z tym co napisałem czy z tym co ci się
wydaje że napisałem?

Sugerowanie, że ja sugeruję kupno używki komuś, kto potrzebuje
lub chce nowego jest nieprawdziwe i bardzo źle świadczy
o sugerującym.

To stwierdzenie że kupiłeś laptopa za 440zł nie było sugestią
że on też tak może? Więc po co zamieściłeś tę informację?
:-)

Pozdrawiam