Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 08 Dec 2020 08:05:13 GMT
On 2020-12-08, Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

> Jak Ty dobrze wiesz, co ja robię :-) Otóż wyobraź sobie,
> że jako stacjonarkę mam Optipleksa 765 z procesorem
> E8400. Po kiego grzyba mam zmieniać na coś lepszego, bo być
> może za rok, dwa obecny sprzęt przestanie się wyrabiać?
> Jak przestanie, to wtedy się zmieni. Wtedy lepsze sprzęty
> będą też tańsze.

> Chyba Ty :-)
>
> Ja wiem, na ile mnie stać, ale wiem też, czego potrzebuję.

Dziwne, nie? Potrzebowałem mocniejszych do gier i obróbki wideo, kupiłem
mocniejsze, ale też z kompromisem cenowym (R5 3600 / R7 1700).
Potrzebowałem do Internetu i pracy z Libreoffice, kupiem mini PC ze
słabym CPU za to z możliwie dużą pamięcią. Potrzebowałem serwera
poczty/plików/db chodzącego 24/7, kupiłem ze słabym CPU o niskim TPD.
Syn jako pierwszą maszynę dostał Optiplexa 755 sff z ssd i też możliwie
dużą pamięcią. Też jakiś erdolnięty chyba jestem.

--
Marcin