Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 08 Dec 2020 20:21:23 GMT
Dnia 08.12.2020 Irokez <no.email@wp.pl> napisał/a:

> Tablet do tego mam. 10 cali wygodniejsze. Windows 10 oczywiście (no może
> nie oczywiście, bo tablet kojarzy się z Androidem).

A to już jak kto lubi. Ja mam laptopa 12 cali, dla mnie bardzo poręczny.
Klawiatura porządna, o niebo lepsza od ekranowej, GUI nie macane…
No i Debian (na pewno nie oczywiście, bo laptop kojarzy się z Windowsem),
więc w odróżnieniu od tabletu mogę sobie dokończyć coś zaczęte
na stacjonarce i vice versa- pliki mam zsynchronizowane.

> No właśnie jako jedyna to średnio jeśli tylko w domu leży. A hasło "a bo

Jeśli tylko leży, to tak. Ale jeśli ktoś lubi po domu/ogródku
(np. odpowiedzieć na maile przy kawie na tarasie), to czemu nie.

Choć oczywiście łatwość naprawy, wydajność, cena przemawiają
na korzyść stacjonarki.

Wszystko zależy od idywidualnych potrzeb. Nie starałem się
podkreślać w wątku, że każdy ma inne nie chcąc obrażać inteligencji
interlokutorów- w końcu odkrywają to co bardziej rozgarnięte pięciolatki.

Ale może jednak powinienem, bo dowiedziałem się, że ponoć
sugeruję osobie potrzebującej nowego sprzętu zakup używki
(wspomniałem o niej wyłącznie w kontekście opinii imć ToMasza
jakobym nie kupował sprzętu wg swoich potrzeb, a "na zapas").

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.