Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 09 Dec 2020 07:08:43 GMT
Dnia 08.12.2020 RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> napisał/a:

> Ja też nie napisałem "najlepszy na jaki ich stać".
> Dyskutujesz z tym co napisałem czy z tym co ci się
> wydaje że napisałem?

Obywatelu, porzućcie już tego chochoła. Użyłem słów
"najlepszy na jaki ich stać", dlatego że nie TY,
a niejaki ToMasz (msgid podać, czy już sam sobie znajdziesz?)
napisał, że JA tego nie robię (nie kupuję wg potrzeb),
a komputery kupuje się "sprawdzając na ile nas stać".

Więc w odpowiedzi JEMU, napisałem że JA tego NIE ROBIĘ,
wiem na ile mnie stać i jakie mam potrzeby.

Jako _przykład_ podałem _moje_ zakupy spełniające
_moje_ wymagania, doprecyzowując już później, w odpowiedzi
na TWOJĄ sugestię, jakobym ten komputer kupił dawno temu
(zapewne wtedy, gdy był na topie), że ten sprzęt kupowałem
niezbyt dawno jako używany. C2D nie miałem w archiwum,
więc wskazałem laptopa, którego potwierdzenie zakupu
znalazłem w poczcie.

> To stwierdzenie że kupiłeś laptopa za 440zł nie było sugestią
> że on też tak może? Więc po co zamieściłeś tę informację?

Wytłumaczyłem wyżej. Czytaj dyskusję w całości, a przynajmniej
kolejne posty w wątku- jest szansa, że zrozumiesz :-)

A czy lepiej jest kupować sprzęt używany czy nowy
akurat nie wypowiadałem się wcale. Jeśli ktoś ma
potrzebę nowego to jasne, że zakup używki tej potrzeby
nie zaspokoi i nie będzie to "zakup wg potrzeb".
Jeśli ktoś ma potrzebę zakupu topowego komputera,
to nabycie mniej wydajnego sprzętu też nie będzie zakupem
wg potrzeb. Wydawało mi się, że takich oczywistości
dorosłym ludziom nie wypada tłumaczyć.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.