Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 08 Dec 2020 07:41:11 GMT
Dnia 08.12.2020 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał/a:

> nie i sam też tak nie robisz. oczywiście wykluczamy potrzeby typu...

Jak Ty dobrze wiesz, co ja robię :-) Otóż wyobraź sobie,
że jako stacjonarkę mam Optipleksa 765 z procesorem
E8400. Po kiego grzyba mam zmieniać na coś lepszego, bo być
może za rok, dwa obecny sprzęt przestanie się wyrabiać?
Jak przestanie, to wtedy się zmieni. Wtedy lepsze sprzęty
będą też tańsze.

> prawda? Więc kupujemy komputery "na zapas". Sprawdzamy na ile nas stać,

Chyba Ty :-)

Ja wiem, na ile mnie stać, ale wiem też, czego potrzebuję.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.