Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
Date: Tue, 8 Dec 2020 11:13:53 +0100

nie i sam też tak nie robisz. oczywiście wykluczamy potrzeby typu...

Jak Ty dobrze wiesz, co ja robię :-) Otóż wyobraź sobie,
że jako stacjonarkę mam Optipleksa 765 z procesorem
E8400. Po kiego grzyba mam zmieniać na coś lepszego, bo być
może za rok, dwa obecny sprzęt przestanie się wyrabiać?
Jak przestanie, to wtedy się zmieni. Wtedy lepsze sprzęty
będą też tańsze.

prawda? Więc kupujemy komputery "na zapas". Sprawdzamy na ile nas stać,

Chyba Ty :-)

Ja wiem, na ile mnie stać, ale wiem też, czego potrzebuję.

Dziwne, nie? Potrzebowałem mocniejszych do gier i obróbki wideo, kupiłem
mocniejsze, ale też z kompromisem cenowym (R5 3600 / R7 1700).
Potrzebowałem do Internetu i pracy z Libreoffice, kupiem mini PC ze
słabym CPU za to z możliwie dużą pamięcią. Potrzebowałem serwera
poczty/plików/db chodzącego 24/7, kupiłem ze słabym CPU o niskim TPD.
Syn jako pierwszą maszynę dostał Optiplexa 755 sff z ssd i też możliwie
dużą pamięcią. Też jakiś erdolnięty chyba jestem.

Pierdolnięci to ci wmawiają że powinieneś być inny bo oni są inni
lub tylko im się wydaje że są. Bo tego core2duo do stacjonarki
to D.A. raczej nie kupił wczoraj tylko ileś lat temu.
Kupił na zapas to i do dzisiaj mu wystarcza. :-)

Pozdrawiam