Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 5 3600 i starsze mobo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 5 3600 i starsze mobo
From: nadir <none@hell.org>
Date: Sat, 29 Aug 2020 01:27:09 +0200

Dotychczas bujałem się nie zwracając uwago na takie pierdy :) a jedynie
na zgodność sprzętową płyty (w tym wersji). Wszystko chodziło i intele i
amd.

Mi się zdarzyło dwa razy, oba z intelem.

A teraz nie mogę ruszyć tytułowego na 2ch płytach.

Dwa różne modele? Może akurat procek trafił się uwalony?

Zastanowiła mnie
osobna karteczka dołączona do Ryzena w formie ostrzeżenia, gdzie
wyrażnie napisano, że będzie chodzić "out of box" z płytami serii 400 i
500, a resztę se sprawdźcie.

Takie czasy, kiedyś zmiana BIOSu, to był raczej ostateczny krok. Dziś jest UEFI i powoli wszyscy zaczynają to traktować jak sterowniki do drukarki.