Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 5 3600 i starsze mobo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 5 3600 i starsze mobo
From: pioruns <www@website.com>
Date: Fri, 28 Aug 2020 11:37:55 +0100
On 28/08/2020 10:24, Marcin Debowski wrote:
> Czy jest możliwe aby mobo B350 w ogóle nie ruszyła z cpu jeśli bios go
> nie obsługuje? Zawsze mi się wydawało (gólnie, nie że z B350), że ruszyć
> powinna, co najwyżej coś tam nie będzie optymalnie, ale nabrałem dość
> poważnych wątpliwości.

A która to niby płyta B350 nie obsługuje 3600? Chodzi Ci chyba, że nie
ma zaktualizowanego BIOSu?
Sam mam płytę Gigabyte na B350, Ryzena 3600 dodali w aktualizacji BIOSu
w czerwcu 2019.
Jeśli nie masz zaktualizowanego BIOSa i próbujesz odpalić z 3600 no to
możliwe, że jest problem i musisz odpalić ze starszego, zaktualizować
BIOS i dopiero ruszy.

--
pozdrawiam,   pioruns