Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 5 3600 i starsze mobo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 5 3600 i starsze mobo
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 07 Sep 2020 09:44:29 GMT
On 2020-08-29, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:
> To są stare generacyjnie płyty: MSI B350 PC MATE i Asus Prime B350M-E.
> Asus ma o jedną wersję starszy bios od tego, który obługuje, a MSI nie
> byłem w stanie rozszyfrować jaki ma bios, ale obsługuje od 7A34vAL czyli
> od tegorocznego. Szansa jest, że zainstalowany nieobsługuje.
>
> Idzie do mnie używany R7-1700. Ten powinien chodzić na wszystkim.

No więc chodzi. Sprawdziłem tylko z ww. Asusem bo tam docelowo będzie
ten Rysen 5 siedział i był go wziął i zobaczył dopiero po sflaszowaniu.

Jeszcze tylko składam oficjalne podziękowania firmie MSI, że była
łaskawa umieścić na swojej płycie diódkę oznaczoną GPU bo mocą starych
nawyków i przyzwyczajeń, może po tygodniu bym się domyślił, że to, że
płyta pod AM4 ma złącza hdmi, dvi i db15 to jeszcze nie oznacza, ze ma
grafikę.

--
Marcin