Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 5 3600 i starsze mobo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 5 3600 i starsze mobo
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 28 Aug 2020 22:53:00 GMT
On 2020-08-28, nadir <none@hell.org> wrote:

> Bardzo możliwe. Musisz wsadzić procek, który akurat jest obsługiwany
> przez BIOS, zaktualizować go i możesz się cieszyć z nowego procka.

Dotychczas bujałem się nie zwracając uwago na takie pierdy :) a jedynie
na zgodność sprzętową płyty (w tym wersji). Wszystko chodziło i intele i
amd. A teraz nie mogę ruszyć tytułowego na 2ch płytach. Zastanowiła mnie
osobna karteczka dołączona do Ryzena w formie ostrzeżenia, gdzie
wyrażnie napisano, że będzie chodzić "out of box" z płytami serii 400 i
500, a resztę se sprawdźcie.

--
Marcin