Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] passmark

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] passmark
From: pioruns <www@website.com>
Date: Sat, 29 Aug 2020 00:49:39 +0100
On 28/08/2020 23:46, Marcin Debowski wrote:

> [...]

Po co kupiłeś procesor o danej specyfikacji, skoro się boisz go używać?
Mógłeś kupić od razu wolniejszy z wolniejszym zegarem (mniejszym TDP)

> A to serce to z czego wynika? Masz go OC? Mnie osobiście mocno irytuje
> niemożność zmuszenia do pracy w zakresie 95-99% i bujanie się z
> np. z kodowaniem filmu 12h gdy mogło by być 8.

Jak się na laptopie jakimś plastikowym jedzie to potem wychodzą takie
potworki :D Kto ma desktopa z porządnym chłodzeniem to może się nie boi
używać sprzętu, za który zapłacił.

--
pozdrawiam,   pioruns