Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD - wpływ zajętego miejsca

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD - wpływ zajętego miejsca
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 13 Jul 2020 13:48:16 GMT
Witaj Olaf Frikiov Skiorvensen, 11 lip 2020 w
d3tjgfhfpr3ekol9d9k54g9mcv0bhi3i1d@4ax.com">news:d3tjgfhfpr3ekol9d9k54g9mcv0bhi3i1d@4ax.com napisałeś/aś:

> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 11 Jul 2020 01:11:18 GMT
>  doszła do mnie wiadomość  <Wk8OG.62856$YW4.42897@fx23.ams1>
>  od Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>  :

No właśnie, gdzieś na forum przeczytałem, że to normalne w przypadku
ssd, że nowy dysk ma na starcie po otwarciu pudełka raportowane w smart
jakąś niedużą liczbę badbloków.

> PC-3000 lub coś podobnego, czyli soft+hardware, zdaje się, że w
> dyskach Seagate można przez terminal w trybie serwisowym, dawno się
> tym nie zajmowałem, więc moje informacje mogą być mało warte.

A może wiesz, czy gdzieś można znaleźć soft do odczytywania informacji
o kontrolerze, pamięci, który jest kompatybilny z Marvellem? Znalazłem
na
http://allssd.ru/kak_opredelit_tip_nand_flash/
jakieś narzędzia, ale są tylko do Phison, Silicon, SandForce