Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD - wpływ zajętego miejsca

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD - wpływ zajętego miejsca
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 11 Jul 2020 19:20:30 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 11 Jul 2020 01:11:18 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <Wk8OG.62856$YW4.42897@fx23.ams1>
 od Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>  :

>Jakim narzędziem, najchętniej pod Linuxem, można podejrzeć takie tabele,
>szczególnie tę fabryczną?

PC-3000 lub coś podobnego, czyli soft+hardware, zdaje się, że w dyskach Seagate
można
przez terminal w trybie serwisowym, dawno się tym nie zajmowałem, więc moje
informacje
mogą być mało warte.